13 diciembre 2008

En la que el Bernat se't troba (Manel)

Una altra del grup Manel, aqui teniu el vídeo



que ens recorda agradablament a

http://www.youtube.com/watch?v=jc3ZAs17uAg&feature=related


quins cracs, tots


La cançó esta en F, però en el vídeo es veu que el guitarra utilitza sageta al 3 trast, així que els acords que poso són relatius a la sageta
EN LA QUE EL BERNAT SE'T TROBA

D___A___Em___D_A

____D_______________________________A
I ahir a la nit vam conèixer tres dones altes i elegants,
______Em

i amb una em vaig posar d'acord
______D____________A__________D
vam conversar vam riure i em fet l'amor

_________________A_______________________Em
i ma parlat del seu país i de les coses que fa aquí
__________________D___________A________________D
amb un castellà força extrany sorprenentment fluïd

A___Em___D_A

______D______________________________A
Quin nas més gros que tens m'ha dit

la dona alta des de el llit
___Em

hi ha la paret a assenyalat
___________D___________A_____________D
un quadre verd que de nena havia pintat
_______________________________________A
que bonic, que bonic, que bonic, m'he dit

_____________________________Em
quina nena més dolça deuria ser
_____________________D__________A______________D
quin plaer haver-la pogut conèixer fa molt de temps


A___Em___D_A

____D____________________________A
Si tanques els dos ulls m'ha dit

si et quedes quiet a dins el llit
__Em
t'ensenyaré una cançó

____D_____________A
que a casa em cantaven

_______________D
per anar a dormir
________________________A
Parla d'un bosc i d'un senyor

_________________________________Em
que hi viu aïllat entre oms i flors
____________________________D

i es protegeix dels mals humans
_________A___________D
amb un exercit d'animals

_________________________________________A

I que bonic, que bonic, que bonic, m'he dit
_________________________Em
i quina veu més fina que té

_____________________D__________A___________D
quin plaer haver-la pogut conèixer fa molt temps

A___Em___D_A

____________D
Però el Bernat m'ha dit
________________________A
que t'ha vist per Barcelona
________Em_____________________D____A
que t'acompanyava un home molt alt
________D__________________________________A
que li has preguntat si encara ens freqüentàvem
_________Em_____________D____A
i que m'envies molts records

____________D
Però el Bernat m'ha dit
________________________A
que t'ha vist per Barcelona
________Em_____________________D____A
que t'acompanyava un home molt alt
________D__________________________________A
que li has preguntat si encara ens freqüentàvem
_________Em_____________D____A
i que m'envies molts records

____________D
Però el Bernat m'ha dit
________________________A
que t'ha vist per Barcelona
________Em_____________________D____A
que t'acompanyava un home molt alt
________D__________________________________A
que li has preguntat si encara ens freqüentàvem
_________Em_____________D____A____D
i que m'envies molts records


7 comentarios:

Xavi dijo...

Molt bé! estava buscant aquesta cançó. Per fi l'he trobat. A veure com sona...

Anónimo dijo...

Aquesta és una cançó amb una música molt màgica i la lletra està força bé!

Merci per haver-la tret i que la puguem cantar amb alegria!

Anónimo dijo...

Moltes gràcies! Molt bon versió.

Albert dijo...

Hola Kermit,
em miraré la cançó a veure si m'en surto i la penjaré aviat. Aprofito per comentar que sempre estic obert a suggeriments per a noves cançons i correccions.

Fins aviat!

Anónimo dijo...

eiii, lheu trobat la de ceràmiques guzman? osti sq és xunga!

Paul dijo...

Genial, gràcies per penjar els acords. M'encanta la cançó.

Felip dijo...

Hola Albert,

moltes gracies per la teua transcipcio. L'he aprofitat per a escriure el paper d'ukelele. Si vols fer-li una ullada, es troba a

http://ific.uv.es/~fnadal/el_raco_de_Felip/Blog/Entradas/2011/8/9_En_la_que_el_Bernat_set_troba.html

Saluts!

Publicar un comentario